sobota, 5 listopada 2016

Kim jestem? Tematyka bloga :)

No więc, cześć! 
 Jestem Nikola ( GalaxyGirlON ). Mam 15 lat ( w listopadzie). Chodzę do trzeciej klasy gimnazjum.  Mieszkam na wsi zwanej Szczecin. Moim głównym hobby jest rysowanie (szczególnie projektowanie), ale lubię robić też inne rzeczy, takie jak jazda na fiszce, gimnastyka, kiedyś taniec, fotografia i wiele wiele innych. 

                                                                       (tak to ja)

Mam bff, z którą znam się od około 9 lat. Ma na imię Ala i ona w przeciwieństwie do mnie interesuje się sportem (konkretnie to lekkoatletyką). Mieszkamy bardzo blisko siebie (mamy 1 min drogi). Łapcie nasze zdjęcie (troszku stare, ale co tam) :


 Mam psa, który wabi się Taszka (shih-tzu) i bardzo ją kocham <3. Wiele godzin spędzam przed komputerem, ale to nie znaczy, że jestem uzależniona, tylko, że mam za dużo wolnego czasu. Lubię pisać opowiadania i inne takie pierdoły, które nigdy nie doszły do końca. Dużo czytam, a moją jedną z ulubionych pisarek jest J.K. Rowling (tak, jestem potterhead ^^). Uwielbiam bajki! Mimo, że mam 15 lat i powinnam się zachowywać jak zwykła ''dorosła nastolatka'' w środku jestem dzieckiem. Serio. Dzieckiem. Bajki Disneya znam na pamięć i moim jednym z większych marzeń jest zdubbingowanie jakiejś bajki / filmu [Ale to w dalekiej przyszłości :3] Totalnie nie znam się na komputerach (samo założenie bloga było dla mnie problemem XD)

O mnie to chyba tyle... przejdźmy do tematyki bloga...

Tak jak powyżej napisałam, mam wiele zainteresowań i ciężko mi będzie się skupić na jednym konkretnym, więc można powiedzieć, że to będzie tak trochę niestandardowo. Będę opowiadała o ważnych dla mnie wydarzeniach, o rysunkach, może trochę o rozciąganiu [?], ogólnie nie ma konkretnego tematu, ale pewnie najczęściej będą to rysunki i projekty z lillalou.pl.  Jeżeli chodzi o częstotliwość wstawiania postów to, wydaje mi się, że przynajmniej raz na tydzień coś się pojawi (chyba, że nie będzie mnie w domu, ale wtedy was poinformuję).

Okej to chyba tyle w tym poście. Przepraszam, że tak mało, ale nie chciałam was zanudzać i odstraszyć na samym początku. Ja się z wami żegnam. Mam nadzieję, że ten blog się spodoba, więc papa.

                                                                                          ~ GalaxyGirlOFF (tak, motyw od Zoe Sugg)

5 komentarzy:

  1. Jeeej ^^ też uwielbiam bajki Disney'a *-* mój blog to misz-masz, miały być opowiadania, wyszło co wyszło...

    Nie zanudzasz, spoko xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe... Ja też uwielbiam bajki Disneya ^^ i również mam problemy z tym całym systemem komputerowym. Wolę swój telefon XD Jest łatwiejszy w obsłudze XD Hm... no to tylko czekać na następny post 😃😃

    ~ Ashi

    OdpowiedzUsuń