niedziela, 27 listopada 2016

Kolorowanka z Harry'ego Potter'a - Recenzja

Cześć!
  Tak się składa, że ostatnio (22.11) miałam urodziny, które wyprawiłam 26.11. Ogólnie to przyszło sporo gości, był tort, pizza i inne takie tam urodzinowe rzeczy. Impreza była przednia! Dostałam różne prezenty, wśród których była ta oto wspaniała kolorowanka.

  Już w pierwszym poście napisałam, że jestem Potterhead i w ogóle, więc nie wyobrażacie sobie mojej miny, gdy otworzyłam prezent, w którym znajdowała się ta książka. Przez całą imprezę, gdy reszta osób się bawiła, zaglądałam co jakiś czas na jej ilustracje. Nie które były bardziej szczegółowe, inne mniej, różnie. Znajdowały się tam zarówno obrazki na jedną stronę, jak i na dwie.





 
*Przepraszam za jakość*

   Wszystko wygląda pięknie. Ilustracje są bardzo starannie wykonane i nie ma żadnych niepotrzebnych  linii (z tego co zauważyłam). Bardzo nie podoba mi się w ilustracjach zajmujących dwie strony, to zgięcie przy kartkach. Ciężko jest w tym miejscu kolorować. Łapcie kilka obrazków:



  Zapomniałam wspomnieć, że na końcu książki, znajdują się zdjęcia/rysunki pokolorowane,na wszelki wypadek jakby ktoś nie miał na tyle rozwiniętej wyobraźni lub po prostu nie wiedział jak to wyglądało w oryginale. Łapać ^^




Podsumowując:
1) Plusy:
- Harry Potter!!!
- staranne ilustracje,
- do wyboru są obrazki szczegółowe jak i mniej szczegółowe,
- rysunki oddają klimat magicznego świata,
2) Minusy:
- nie można kolorować markerami, bo będzie przebijać na obrazek znajdujący się na drugiej stronie kartki
- niektóre twarze, wyglądają trochę creepy xd
- zgięcia przy stronach przeszkadzają w kolorowaniu
  Ogólnie kolorowankę POLECAM wszystkim fanom J.K. Rowling i jej twórczości. Papa! :)

~GalaxyGirlOFF

PS. Wybaczcie, że nie umiem robić recenzji, ale bardzo zależało mi, by się tą książką z wami podzielić :)

2 komentarze:

  1. Fajna recenzja. Ja ogólnie nie jestem jakąś fanką Harrego, ale kolorowanka jest całkiem spoko, z tego co widzę :) Już wiem, co kupować Potterheads na urodziny xd
    Zapraszam do mnie:
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa recenzja kolorowanki. Ja nie jestem aż taką bardzo fanką Harrego Pottera ale ta kolorowanka wpadła mi w oko. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń